Piratavimas, viskas nemokamai ir meilė Spotify
5 MIN.

Piratavimas, viskas nemokamai ir meilė Spotify

Nėra ko slėpti – esu gimęs laukinio interneto laikais, t.y. priklausau kartai, kuri vis dar žinojo, kas yra MTV, tačiau muziką, filmus ir kompiuterinius žaidimus jau pumpavome tiesiai iš interneto. Juk kas gali būti geriau, kai mėgiamą muziką gali klausyti čia ir dabar. Ir, žinoma, nemokamai (jei neskaičiuosime laiko, kurio...
Skaityti
Kaip (su)galvoti?
5 MIN.

Kaip (su)galvoti?

Kiekvienas kūrybininkas, dizaineris, copywriteris ir bet kuris žmogus, kuriam reikia kažką sukurti, puikiai žino tą siaubingą būseną, kai galvoti ir sugalvoti tiesiog nepavyksta. Griežimas dantimis, ketvirtas kavos puodelis (penktas – nuorūkoms mesti), vaikščiojimas pirmyn – atgal ir egzistenciniai klausimai “kokį velnią aš išvis darau?” – tokį asortimentą siūlo kūrybinė krizė....
Skaityti
Kaip Facebook laikus apkarpyti sugalvojo
5 MIN.

Kaip Facebook laikus apkarpyti sugalvojo

Jau kurį laiką Facebook forumuose jaučiama šiokia tokia įtampa – kalbama, kad jau kovo viduryje Facebook puslapių fanų skaičiai bus apkarpyti. Kodėl priimtas toks sprendimas ir kodėl tokio Facebook update’o reikėjo jau seniai? Visų pirma, pripažinkime, nemaža dalis Facebook puslapių fanų skaičių primena fiktyvius meilės romanų skaičius. Dar blogiau, kai...
Skaityti
Ar gali socialiniai tinklai atverti duris į knygų mugę?
5 MIN.

Ar gali socialiniai tinklai atverti duris į knygų mugę?

Ironiška, tačiau demotyvacijos su akmeniniu Stathamo veidu ir prierašu “didžiausias priešas – esamia patys sau..” – teisybę byloja. Norim to ar ne, tačiau mūsų veiksmams įtaką daro įsitikinimai ir (ne)laimei įtikinimai (čia tokie užknisantys add-ons, kuriuos žmonės žaibo greičiu sugeba instaliuot vieni kitiems į galvas). Vienus įtikinimus greitai pašalina mūsų...
Skaityti
Facebook pristato naują reklamos įrankį
5 MIN.

Facebook pristato naują reklamos įrankį

Jau po poros savaičių beveik pusantro milijardo pasaulio gyventojų, iš kurių bent pusė kasdien taria žodžius “uoj, aš tai tuo feisbuku nesinaudoju” arba “Feisbuke, tai čia tik laiką gaišinam visi, nesuprantu, ką čia žmonės veikia”, savo naujienų sraute išvys naujo tipo reklamas, kurioms atsispirti bus tikrai nelengva. Kodėl? Visų pirma,...
Skaityti