Instagram medžioklės plotai atsiveria


Pradžiai – šiek tiek skaičių:

300 mln. aktyvių vartotojų per mėnesį. 

70 mln. nuotraukų kasdien.

2,5 mldr. “patinka” paspaudimų.

4.21% brand engagement rate (58 kartus daugiau, nei Facebook)

14% vairuotojų prisipažįsta, kad tikrina šio socialinio tinklo naujienas vairuodami.

Vyrų – 51%, moterų - 49%.

Praktiškai 100% organinis pasiekiamumas. 

Daugiausiai selfie atlikusių gyventojų turintis miestas – Makati, filipinai.

Ne, tai ne Jono Mačiulio statistika šiame Europos krepšinio čempionate, tai – Instagram raumenys. Nėra ko slėpti, jau kurį laiką tai buvo pati patraukliausia (nors ir tikrai raumeninga) mergina šokiuose, kurią jau seniai svajojo pašokdinti kiekvienas su social media reikalų turintis reklamčikas.

Ir štai, pagaliau išaušo ta diena: rugsėjo 30 – ąją Instagram turėtų atverti savo medžioklės plotus ir panašu, kad tai turėtų būti nauja ir itin derlinga terpė gana siauroje social media sferoje (while Twitteris Lietuvoje ir toliau užima žieminių zylių poziciją – jei niekas nepakabins lašinių šmoto, tiek joms ir liko gyventi).

Kokia reklama bus Instagrame? Reklama bus trijų tipų – nuotrauka, video arba karuselė. Visi šie formatai jau yra patikrinti Facebook socialiniame tinkle, galioja ta pati 20 proc. teksto taisyklė, tiesa, video reklamoms bus leidžiamas 30s limitas, kai įprastai vartotojai gali kelti video klipus iki 15s.

Skamba naiviai, tačiau Instagram siekia sukurti ir išlaikyti malonios reklamos modelį. Socialinio tinkle atstovai teigia, kad reklama čia turėtų “pasakoti istoriją” ir būti nepriekaištingai pritaikyta vartotojo naudojimui. Žinoma, Instagram puikiai suvokia, kas nutiko, kai Facebook davė startą reklamoms – šiandien organinis pasiekiamumas siekia vos kelis procentus, o be AdBlock naudotis šiuo socialiniu tinklu gali būti baisiau nei hipsteriui susitaikyti su realybe, kad jam neauga barzda.

Ką apie būsimas reklamas galvoja Instagram vadovybė – puikiai atsispindi šiame video klipe, kurį galima vadinti bent jau minimaliomis gairėmis.

Instagram Carousel Ad Documentary from Instagram on Vimeo.

 

Dar smagiau tai, kad Lietuvoje Instagram tarp įmonių ir prekinių ženklų žengia tik tuos pačius pirmuosius žingsnius

todėl laukia tikrų tikriausia aukso karštinė. 

O dabar – laukiam, stebim, dairomės ir tikimės, kad Instagram reklamos mus visus šiek tiek mestelės į praeitį bei privers pamiršti “PIRK”, “AKCIJA” ir “DAR PIGIAU” žodžius. Ai, ir kažin ar bus galima visur naudoti tuos pačius lankstinukus su telikais!

Daugiau epic Instagram statsų: http://expandedramblings.com/index.php/important-instagram-stats/

Pirmuosius case studies rezultatus galite rasti čia: https://business.instagram.com/?section=casestudies#caseStudies

Mane galite sekti ir Instagrame! 

Instagram