Digital marketingo agentūrų rinkoje – naujas vardas


Šių metų pabaigoje jungiasi dvi digital reklamos agentūros: „Cocos“ ir „SEO Helis“. Rezultatas – ne tik naujas vardas, bet ir didesnė vertė esamiems bei būsimiems partneriams.

Pokyčiams skatina patirtis

Į socialinius tinklus, kūrybinius projektus orientuotos reklamos agentūros „Cocos“ ir SEO, „Google Ads“ paslaugas teikiančio „SEO Helio“ komandos po vienu stogu dirba nuo pat įsikūrimo. Būtent bendra patirtis parodė, jog gerokai daugiau pridėtinės vertės partneriams sukuriama dirbant vieningai.

„SEO Helis“ ir „Cocos“ kartu dirba jau nuo 2015 metų, o pastaruoju metu atsiranda vis daugiau partnerių, kuriems reikia pilno digital sprendimų paketo. Šiandien, sukaupę naudingą patirtį, galime drąsiai jungti kūrybinius ir efektyvius digital procesus, todėl nusprendėme oficialiai pristatyti naują prekės ženklą – „What about“. Didžiuojuosi tuo, ką pavyko pasiekti per pastaruosius ketverius metus šioje konkurencingoje rinkoje ir tikiu, kad su ambicinga profesionalų komanda toliau augsime ir padėsime augti savo partneriams“, – teigia naujojo prekės ženklo vadovas Mantvydas Leknickas. 

Partnerių patogumui – visos paslaugos iš vienų rankų

„What about“ partneriams siūlo kurti vieningą digital rinkodaros strategiją. Paslaugų paketą gali sudaryti tiek SEO, tiek „Google Ads“ reklama, tiek komunikacijos sprendimai socialiniuose tinkluose. Tai padeda pasiekti šiuolaikinio marketingo tikslus – nuo didesnio matomumo iki aukštų konversijų rodiklių. Kompleksinės paslaugos partneriams užtikrina skirtingų kanalų strategijų sinergiją, greitesnę, sklandesnę komunikaciją ir efektyvesnį rezultatų siekimą.

Kaip teigia M. Leknickas, naujas prekės ženklas simbolizuoja aiškią antraštę, aktyvų dialogą, bendradarbiavimą, įpareigoja išgirsti realius poreikius ir pasiūlyti optimalų sprendimą. Būtent tokios pridėtinės vertės poreikį atskleidžia ir patys partneriai. Keičiasi ne tik mūsų pavadinimas, bet ir požiūris į partnerystę. Jau kuris laikas klientus vadiname partneriais, diegiame naujus procesus įmonių viduje, stengiamės į rinką įnešti šviežio oro.

Daugiau nei 30 digital marketingo specialistų komanda dirba su tokiais partneriais kaip „LIDL Lietuva“, „Borjomi“, „Magrės baldai“, „Compensa“, „Domus Lumina“ ir kitais. Kompleksinės paslaugos taip pat teikiamos ir sparčiai augančiam startuoliui „Eneba“.

2018-aisiais bendra „Cocos“ ir „SEO Helio“ apyvarta buvo 1,2 mln., o šiemet planuojama pasiekti 1,5 mln. eurų ribą.